Promocja kredytu

0
742

Jeszcze jakieś dwie dekady temu promocja kredytu była powiązana z ciekawą reklamą, którą emitowaną w bloku reklamowym między filmami. Rzecz jasna ta reklama była powiązaną z jakimiś efektami specjalnymi wykreowanymi ( https://kredythipotecznybezbik.pl/ ) za pomocą komputera i trwała od piętnastu do dwudziestu sekund. Coś w tym stylu rzecz jasna wyglądało przekonująco i to nawet bardzo, ale ludzie i tak szukali większej liczby informacji o danym kredycie w internecie. Dziś wygląda to rzecz jasna nieco inaczej, bo ludzie mogą oglądać reklamy w formie postów na portalach społecznościowych, które po części są też i tymi emitowanymi w telewizji, ale w znacznym stopniu to także czyjeś amatorskie reklamy i co równie istotne jakiś kredyt może też się stać tematem czyjejś amatorskiej reklamy. Takowa mogła nawet zostać nakręcona za pomocą drona, bo teraz ta możliwość jest i ciekawą i kuszącą.

Więcej niż reklama w telewizji

Reklama w sieci staje się w czasach obecnych tą częściej oglądaną, bo ludzie oglądają reklamy o kredytach za pomocą smartfona, a robią to nawet wtedy gdy telewizor jest włączony i co równie istotne właśnie wtedy w przerwie filmu wyświetlany jest blok reklamowy. Takie podejście do oglądania reklam powoli staje się ( https://kredythipotecznybezbik.pl/ ), bo stawiamy raczej na te filmiki i reklamy, które szczerze nas interesują. Najwyraźniej widać to po tym jakie strony lubimy na portalu społecznościowym. Mowa tu o tym, że jedni stawiają raczej na jakieś tam śmieszne filmiki, a inni na te newsy o kredytach hipotecznych lub o kredytach dla firm. Tego typu nowinki mają formy reklam, które powszechnie wyświetla się w telewizji, ale to też i te amatorskie reklamy z blogów, bo ludzie tworzący blogi o kredytach analizują wiele reklam kredytów i czasami nawet ujawniają te nieciekawe newsy dotyczące jakichś kredytów na samochód. Działanie tego rodzaju rzecz jasna nie podoba się prezesom banków, ale nie w każdym przypadku.

Czy reklamy staną się jeszcze bardziej klarownymi

Reklamy powiązane z bankami i kredytami zawsze będą tymi konstruowanymi w specyficzny sposób. Mowa tu o tym, że w ich przypadku trzeba niemal cały czas trąbić o tych zaletach, a o kilku wadach wspomnieć w końcówce danej reklamy. Tego typu podejście to norma, ale istnieją też i opcje takie jak kalkulator kredytowy na stronie internetowej banku, czyli każdy bank ma swój własny kalkulator, a one wyświetlają głównie te kompletne dane o prognozowanych kosztach konkretnego kredytu. Tego typu prognoza jest w ponad 90% trafną i co równie istotne poprawia tę nie precyzyjną reklamę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here